Podstawowe pojęcia:
Platforma edukacyjna - system wspierający edukację uczniów Zespołu Szkół im Zygmunta Mineyki przy Ambasadzie RP w Atenach.
Administrator - osoba nadzorująca pracę platformy edukacyjnej.
Prowadzący - osoba której zadaniem jest prowadzenie kursu/przedmiotu.
Użytkownik - osoba posiadająca konto w platformie edukacyjnej
# Założenie konta jest równoznaczne z tym, że użytkownik wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych w zakresie obsługi serwisu i kursów.
# Podanie nieprawdziwych danych w formularzu rejestracyjnym jest równoznaczne z blokadą konta.
# Zabrania się udostępniania konta i materiałów edukacyjnych osobom trzecim.
# Użytkownik loguje się do serwisu podając swój login i hasło. Niekiedy potrzebny jest dodatkowo klucz, który można uzyskać od prowadzących kurs/przedmiot.
# W sprawach związanych z poszczególnymi kursami należy zgłaszać się do prowadzących dany kurs.
# Administrator przyjmuje wszelkie wnioski i sugestie tylko w sprawach technicznych, jak problemy z funkcjonowaniem platformy oraz kont. Wszelkie problemy z prowadzeniem kursów i korzystania z platformy należy rozwiązywać poprzez zapoznanie się z odpowiednimi podręcznikami.
# Można publikować materiały tylko takie do których posiada się prawa autorskie.
# Nieprzestrzeganie regulaminu jest równoznaczne z zakazem korzystania z platformy edukacyjnej.
# Administrator serwisu ma prawo do zmiany regulaminu użytkowania platformy edukacyjnej o czym powiadamia użytkowników w aktualnościach. O braku akceptacji regulaminu użytkownik zawiadamia administratora co jest równoznaczne z usunięciem konta. W przypadku, gdy użytkownik nadal korzysta z platformy - uznaje się że użytkownik zaakceptował regulamin.